Archive

Please reload

Tags

Servicii SEO : Cum promovez site-ul meu pe Google in 2018

August 30, 2017

 

 

Impactul asupra regulilor de căutare Google

 

• Certificat SSL (Securizare cu Https)

• Autoritatea domeniului (backlink)

• Optimizarea site-urilor web pentru variantele mobile

• Structura URL-urilor prietenoase pentru SEO

• Istoricul interacțiunii utilizatorilor cu poziționarea

• Dimensiunea conținutului pe pagină

• Rata de clic în SERP (CTR)

• Frecvența actualizării conținutului intern

• Istoricul categoriilor de pagini

• Profilul și istoricul backlink-urilor

• Duplicați semnalele de conținut

• Design

Indexarea

• Localizarea cuvintelor cheie în pagină și a greutății acestora

• Clasificarea și crawl

• Frecvența aspectului legăturilor externe

• Volumul și relevanța traficului de recomandări

• Semnalele sociale ale utilizatorilor

• Rata de respingere / Timp pagină

• Volumul traficului direct / complet

• Structura de legătură internă

• relevanța părților SEO (titlul, eticheta h1 etc.)

• Structura pesmetului

• Încărcarea paginii / viteza de încărcare a site-ului web

 

  Modificați regula care ar putea influența optimizarea SEO a site-ului dvs.!

 

   Am încorporat douăzeci și trei de factori de clasificare generală pe care orice agenție de SEO ar trebui să le tina mintea! Calitatea regulii de căutare este confirmată de către inginerii Google, Organizația Mondială a Sănătății susține că există o măsură patrată +200 de factori generali de clasificare [2 #], împărțiți în peste zece, 000 de sub-factori.

Top trei efecte generate de optimizarea strategică a site-ului dvs. web

Creșteți pozițiile de trafic organic și de cuvinte cheie pe Google

 

     Îmbunătățirea pozițiilor de cuvinte cheie din Google (asociată și cu volumul de căutare) va genera, de asemenea, o creștere a traficului organic. Traficul dublat este că modificarea variabilei din ecuația "comerț electronic":

[Trafic] • [Rata de conversie] = gamă de cumpărători

Vizibilitate în timp ce nu se limitează la clienții dvs.

Pozitionare in top pe Google este reprezentarea nelimitată a publicului / cumpărătorilor dvs. Nu ca și în cazul campaniilor plătite (Google Adwords), în cazul în care afișarea cuvintelor cheie este restricționată prin buget, geolocație, dispozitiv, oră, vizibilitatea organică este nelimitată, fiind în orice moment SERP în orice locație (țară / diasporă) .

 

Creșterea conversiilor asistate pe ciclul de achiziție al utilizatorilor

 

Ciclul de generare lead/lead este exclusiv pentru public și este cea mai mare provocare pentru marketing. Traficul organic poate fi o resursă utilizată progresiv de către specialiștii PPC, în cadrul campaniilor de prezentare / personalizare, de a ajuta clientul până la pasul final: obținerea / realizarea obiectivului.

Traficul organic este resursa viabilă care va îmbunătăți întreaga dvs. campanie Google Adwords prin intermediul fiecărui cuvânt cheie optimizat organic și prin îmbunătățirea performanței (KPI).

Ce elemente măsoară etapele și strategia unei campanii SEO întregi?

 

Setarea obiectivelor și indicatorii de performanță (KPI)

 

1. Creșterea traficului organic non-brand

Pentru a măsura performanța acestor valori, avem tendința de a utiliza instrumente de segmentare și extrapolare pentru cunoștințe metrice din contul dvs. Google Analytics și din Consola de căutare Google.

  

2. Creșterea vizibilității organice a site-ului prin cuvinte cheie (Cuvinte-cheie / Discover Words)

Comportamentul în căutarea de utilizatori este dinamic, iar confirmarea vine direct de la Google. Căutărilor zilnice [3 #] de utilizatori de catre programe este măsurată distinct, prin urmare, analiza cuvintelor cheie este extrem de vitală. Structura cuvintelor cheie pe care avem o tendință de optimizare poate fi segmentată după cum urmează:

Pentru a măsura vizibilitatea organica, avem tendința de a stabili un KPI inițial (T0) calculat matematic pentru volumul de căutare și poziția Google pentru cuvintele cheie alese.

B) optimizarea SEO-ului pe pagina

 

3. Optimizați / modificați designul site-ului web

Identificarea cuvintelor cheie care necesită optimizare și comportamentul de căutare a utilizatorilor va genera modificări ale structurii site-ului web. În interiorul modificărilor structurale, avem tendința de a lua în considerare concurența, în plus, pentru că îmbunătățirea expertizei utilizatorilor de navigare pe poziționare.

  

4. Structura legăturii interne

În contextul unei audiențe educate progresiv privind comerțul electronic, structura internă de legătură poate fi o prioritate pentru orice site web. UX (experiența utilizatorului) [4 #] prin implementările tehnice este, în plus, o dovadă a calității pentru Googlebot.

 

5. Relevanța părților SEO (titlu, h1, tag, etc.)

Părțile principale de SEO din 2017 (& lt; title & gt; & lt; h1 & gt;) generează modificări rapide de clasificare odată ce măsurarea pătratelor este actualizată. Aceste atribute SEO patrate măsoară sensibilitatea în măsura în care trebuie să fie reprezentative pentru conținutul acelei pagini.

  

6. Încărcarea rapida sau viteza site-ului / paginii web

Timp de încărcare mare = cumpărători pierduți. Mobilegeddon [5 #], o actualizare a regulilor Google, a îmbunătățit suplimentar standardul de încărcare a site-urilor mobile [6 #].

 

Recomandam sa folisti expetri cand faceti seo pe un site: EdgePromotion Servicii Optimizare SEO Targoviste

Please reload

Recent Posts

Please reload

 by EdgePromotion.ro